Bebbar :)

Nu i natt har det kommit ett litet gäng bebisar! :D Närmare bestämt 4st små guldhamsterbebisar! Dom är såååå efterlängta! Var år och dar sedan jag hade guldbebbar sist! :) Det måste ha varit Madigans kull och det måste nästan varit över ett år sedan eller mer. Och innan dess var det Toscas kull och det är faktiskt en av Toscas bebisar som är pappa till denna kullen! Min älskade lilla Milou har nämligen fått komma till och ha lite roligt! ;P Han fixa biffen även på äldre dar! Haha! Har för mig att han blir 2år nu till juli eller så men det gick ju perfekt. ;)

Trodde faktiskt inte att det skulle bli några bebisar för GG och Milou då GG blivit så smal men trots att hon smalnat av så tyckte jag mig så att hon hade en liten kulmage. Och ja mina ögon lurade inte mig iaf! ;) Tog upp och kände på henne lite försiktigt igår och nog hade hon nått i magen. Och i natt föddes dom!

Alldeles lagom många om ni frågar mig! Hellre 4 än 14! ;P
Ser ut att vara åtminstonde en svartögd och en brunögd iaf, dom andra två hade jag svårt att se på. Dom sprattla så mycket. Och man vill ju helst inte pilla på dom än. Eller vill vill man ju men man bör inte! ;P

Kommer bild så fort dom har öppnat ögonen! Innan dess är dom inte så söta att se på.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback