Trött och sjuk?

Jag känner mig inge vidare.. Frågan är hur jag ska orka mig upp imorgon.. :S Imorse när jag vakna kände jag mig inge vidare bra.. Det som känns är huvudet, halsen har börjat nu också och så öronen också.. Och så känner jag mig trött och seg. Men det är väl inget ovanligt.. ;P thihi!

Men dom säger ju att svin kan inte få svininfluensan så det lär ju inte vara det då.. ;P hahaha!

Ska bara kolla klart på "Flight 93" så ska jag sova sen.. Känner mig lite lätt febrig faktiskt.. Inte bra!

Men usch nu blir det sorgligt på tv så snart kommer jag att börja gråta.. haha! Ja jag är en liten mes! ;P

Natti natt på er! :)


SpetteBettan..

Kommentarer
Postat av: bella

hehe jag var tillbaks i baktiden till dvs när jag var 15år hahah nej BSB gjorde promo för nya skivan och tänkte ut och kolla lite :) och fick lite napp hehe //Puzzzzzzzz

Postat av: Gisele

Haaalllåå, ja kan inte kommentera på ditt nya inlägg!! Men iallafall... Visst var den sista klänningen/kostymen snygg! Jag tror att jag är kär i den bara för att jag gillar vampyrer..haha

2009-09-12 @ 21:49:58
URL: http://deliciousone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback