Skönt..

Nordea skötte sig bra! ;) Hyran har dragits som den skulle! Och det står att den är betald redan den 31/8 så det är ju riktigt bra det.. ;)

Men jag tror jag vart sjuk av all den där förvirringen! :P Har ont i huvudet och är "tjock" i näsan och upp i huvudet.. Förskylning; ja jag tror det! Suck på det! Är helt slut i kroppen! Eller helt är jag inte men just nu känns det så.. Ska nog lägga mig på soffan och kolla på nån dålig film så att jag får tjuvsova lite.. ;P
Sen är det ju så underbart att samtidigt som jag är sjuk så har jag "röda veckan" också.. Riktigt kul! Inte alls.. Men men man får göra det bästa av situationen! ;P

Nu ska jag leta upp nån film.. Eller så ska jag hitta på nått annat roligt men icke krävande sak att göra.. Fast jag stör mig lite på dammråttorna bakom dörren här hos mamma så ev att jag tar en väldigt kort sväng med dammsugaren.. Men inte mer än 3 sek isf.. :P

Men först ska jag dricka upp mitt thé!

Men nu är det väl bäst att jag ger mamma datorn innan hon får spuckjuck på mig! ;P

Tudelu!!!


Min lilla favorit! Gnällspiken! ;D

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Så SÖÖÖT han är!! :)

Postat av: Linda

*Sööööööt! ^^*

2009-09-01 @ 19:57:44
URL: http://lindastar.blogg.se/
Postat av: Linda

*SV: Varför inte.. Men då måste man jobba och tjäna pengar och så ska dom vara snygga.. och det är inte lätt att hitta snygga Uggs. Du får gärna komma hit så bjuder jag dig på nyttig raparberpaj.. blev det istället. Bättre om du vill gå ner i vikt ;) Du är rolig du! hihi :D Saknar dig! Kraam*

2009-09-01 @ 22:29:35
URL: http://lindastar.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Jag var inte med och lottade ut den plåtningen :P Men har för mig att hon gjorde någon operation så den aldrig blev av när det var tänkt. Hon skulle ha kommit hit nu när jag var här men avbokade samma dag så...

2009-09-02 @ 00:57:50
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback