Sak jag har sett framemot nr 1!

Imorgon ska jag, mormor, Jeanette och min moster Lise gå och se Jonas Gardell på Scandia biografen i Sthlm!
Det ska bli så himla roligt! Jag har länge velat se honom live och imorgon ska det äntligen bli verklighet! :D Fan vad nice! ;D Klockan 19 börjar det och sen håller det på i 2 timmar. :)

Ska åka in lite tidigare för att möta upp mormor och äta med henne hade jag tänkt! :) Inte ofta man har lite ensam tid med sin mormor så nu ska jag passa på! ;) Kanske att Vivi följer med också, beror väl på vart vi hamnar! ;) Själv hade jag ju velat äta på Taco bar men det lär det ju inte bli utan vi stannar väl i Sumpan tills att vi åker in alla fyra tillsammans. :) Well well det återstår att se. :)

Får se om Elliott följer med på tåget in för att sen få åka tåget tillbaka med sin pappa! :P
Det löser sig. ;) Om han inget säger så får Lasse ta honom men om han vill följa med så får han väl göra det. Bara mysigt med lite sällskap. Är ju så tråkigt att sitta och dega på tåget i ca 40min! :P

Men nu ska jag gå och nanna så att jag orkar upp imorgon! :D

Sak nr 2 jag sett framemot kommer upp redan på fredag! ;D Såå himla sköjj!! :D :D :D
Sak nr 3 får ni dock vänta lite på.. Händer inte förrens om ca 1mån.. :/ Tråkigt men som man brukar säga; Den som väntar på nått gott! ;D Bara roligheter än så länge! ;P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback