Pang pang datorn dog..

Mammas dator verkar ha gett upp.. Den startade förut men nu verkar den inte vilja längre.. Skärmen svartnar bara.. Så frågan är om det bara är skärmen eller om det kanske är grafikkortet lr nått annat tekniskt som håller på att dö ut.. Hoppas att det är nått billigt lätt fixat ändå.. Så rik mamma har jag inte.. ;P

Så nu sitter jag vid lillasysters dator. Bortskämda här vettni, alla ungar har egna datorer! ;P Men Liw har fått sin från soc och Adia har fått sin från sin mamma. Men Adia är ju bara 5år så hon får inte sitta så mkt vid datorn. Det är bättre att hon springer och leker och använder huvudet och kroppen än att bara sitta och slötitta på en dator!

Och på tal om nått helt annat så har det kommit hamsterungar idag! :D Dvärgisar! 7st närmare bestämt! Det är Maja och Hugo som är de stolta föräldrarna! :) Riktigt fula och rosa är dom små liven så inget att visa än, men sen när dom blir större och sötare då kan ni få se! :) Dvs ungefär i samband med att jag kommer att sälja dom. :P Ska höra med Gerd om hon kanske är intresserad. Jag hade faktiskt tänkt höra med henne om hon ville ha Maja eftersom jag fick tillbaka en av mina ungar som jag sålt dig för några månader sedan. Men det är frågan nu.. ;P Fast det lutar nog åt att jag kommer att ge henne henne iaf. Lr så har jag två som ynglar av sig och tjänar storkovan varje gång jag säljer ungarna.. Ja för 7x50kr är ju sååå mycket! Och det är ju inte ens säkert att det blir 7st nästa gång! :P Ja som ni märker är jag på god väg att tjäna in mina 17.000kr! haha! Eller inte! ;P haha!

Nej nu ska jag sätta mig i soffan och dricka lite thé tror jag. Bara sitta och slötitta lite.. :)

Vad har ni för er denna lördagskvällen då? :)
För det är väl fortfarande lördag? Vadå borta i kolan.. ;P

Först jobb och sen agility med voffsarna. Helt död.. :P


Kommentarer
Postat av: Gisele

S: Jaaa, fast jag är ganska sugen på Lija sushi lr vad var de dom hette??

Postat av: Andréa

"Riktigt fula och rosa är de små liven", hehe.. Schysst :P

2009-09-19 @ 20:16:12
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback