Mat..

Ja man kanske skulle göra iordning lite lunch! Shit vad tiden har gått idag! Alldeles för fort!

Funderar på om man ska göra lite "äggnudlar".. Dvs nudlar+ägg.. :P Lätt och gott! :) Först kokar man nudlarna enligt beskrivning på baksidan (ja 3min nudlar) och sen slänger man dom i stekpannan och kläcker 1-3 ägg i pannan och rör runt.. :) Nu när vi har bacon hemma så ska jag nog ha i lite sånt också.. Jag är inte jätte förtjust i bacon men till ägg funkar det bra!

Idag har mina presentkort från
Gratisbio kommit också! ;D 700kr!
Eller ja det är ju mammas presentkort som jag fixat åt henne och kommer därför sno dom! :P
Sen så bör det ligga ett par till hemma hos mig också.. :) Både från gratisbio och från gratismode! :)

På tal om gratismode så hade jag ju beställt 100kr i presentkort från dom men så hade dom fått så mkt klagomål om deras nya inlösningsgrej så dom gick tillbaka till sitt gamla och iom det så vart min beställning markulerad så då gjorde jag istället så att jag sket i att beställa 100kr igen. Istället väntade jag tills att jag fått ihop 850 poäng så att jag kunde beställa 300kr i presentkort istället! :) Perfekt säger jag bara!! :D

Går ju hur lätt som helst det här! ;D Snart har jag den efterlängtade kameran i min hand! :D


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

SV:Jag är på väg!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback