Hemma..

Nu sitter jag hemma.. Ska leta upp lite skruvar och skit (och mitt pass!) medans jag väntar på att Elliott ska sluta på dagis.. Sen ska vi gå och hämta ut Brendas recept tror jag, och ett paket på Ica om jag hittar mitt pass! Annars funkar det icke! Jag måste verkligen ta mig i kragen och fixa ett nytt leg så att jag slipper gå runt med mitt pass som jag slarvar bort med jämna mellanrum då jag lägger ut den utanför väskan och sen glömmer bort vart jag lägger den.. ;P haha!

Nej ska väl börja göra lite nytta snart.. Fast jag sitter faktiskt och smygstädar medans jag kollar på tv.. ;) Har lite skit runt vardagsrumsbordet som det bara är att plocka upp och slänga i den svarta soppsäcken som jag nu ställt upp precis brevid mina fötter.. ;P

Sitter och är hungrig! Kanske borde gå och fixa nått att äta.. Men jag har väl inget ätbart hemma.. :/ Nackdelen med att inte ha bott hemma på ett tag! ;P Fast jag tror att jag har glass! haha! Nyttig frukost! :P

Nej nytta var det ja! ;P

Vad har ni för er då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback