Hello Kitty väska..

Sitter hemma hos lillebror och väntar på tåget.. Vi ska åka in till Uppsala och shoppa kläder till lillkillen..
Jag frågade honom nyss om han ville följa med in och handla kläder och då sa han: "Nej, jag vill handla Hello Kitty... Väska!" hahaha! Vadå mammas pojke! ;P haha!

Hello Kitty och hästar är det som gäller! ;P Haha! Fast Spindelmannen och Batman är bäst dom med så jag tror inte att Udden behöver vara orolig.. ;P Jag är inte orolig iaf! ;P

Nej nu ska vi börja knata iväg tror jag.. SKa förbi NicePrice här i Knivsta först innan vi tar tåget tror jag.. SKa höra med mannen i familjen först!

Haha! Måste ju bara berätta om en sak först!

Udden och Elliott kom ner för att öppna porten till mig och när vi precis har öppnat så kommer det en gammal gubbe och ska gå ut samtidigt som vi går in.. Och vad tror ni Elliott kläcker ut sig då?! Jo:
"Titta en gammal tant!"

Hahahaha! Jag börja asgarva så jag knappt kunde gå upp för trappan! haha! Var inte alls beredd på det där! hahaha! Men fy sjutton vad roligt!! Tur att Kim har toa precis innanför dörren! ;P hahaha!

Nej nu ska vi göra nyttigheter.. Dvs shoppa! ;P hahaha!

Tudelu!

Kommentarer
Postat av: Linda

*Hahahahaha... barn är allt för härliga :P Kan fråga om Ellan kan få Lailas Hello Kitty väska ;) hehe*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback