Hej och Hej då.. :P

Nu ska jag iväg till hästen.. :)

Känner att jag håller på och blir sjuk.. Inge kul men det är väl nått var och varannan människa är just nu.. :/ Blä blä för det.. Funderar på om jag ska säga ifrån mig jobbet imorgon.. Men samtidigt vill jag jobba.. Men jag vet inte om jag orkar.. :/ Bra fråga det där.. Tycker dock det är jobbigt att säga ifrån jobbet.. Jag vill ju jobba.. Men dumt att smitta ner andra om jag nu håller på och blir sjuk. Folk är ju så nojiga nu iaf med svinis som springer runt och smittar ner folk.. :P

Nej nu ska jag inte sitta här och babbla. :P Utan nu är det dax att klä på sig. ;P Har skrivit ut en massa recept som jag kanske ska försöka mig på sen också.. :) Har ju både plommon och massa äpplen hemma hos mamma så vi får se vad det kan tänkas bli av det. ;) Plommonen är ju riktigt goda faktiskt! Fast jag är lite osäker på bakverk med plommon i.. Men men man måste väl testa innan man säger att det är äckligt.. ;P

Men nu måste jag klä på mig och åka till hästen. :) Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback