God nattersch!

Nu har man precis suttit och kollat på "Allt eller inget" tillsammans med nästan hela familjen.. ;P Det är för övrigt mammas favorit film. :P För er som inte visste, dvs alla som läser här.. haha!

Elliott vakna mot slutet och han är fortfarande uppe.. Han hade gjort nr 2 i brallan så det var bara att byta och se glad ut. ;P Jag ser förövrigt alltid glad ut när jag byter blöja, speciellt när det har runnit ner på benen. ;P hahaha! To much info?! ;P

Nej nu ska jag ta Elliott i hand och gå ner och lägga mig och honom också då för den delen.. ;P Han vart precis ledsen för att jag tog ifrån honom mina bokmärken!

Shit jag är verkligen super trött! Pratar mera osammanhängande än vanligt!

Imorgon ska vi nog baka.. På tal om osammanhängande alltså.. ;P haha!

Nej nu säger vi god natt för idag och hoppas på en bättre dag imorgon! Eller ja inte för att den här dagen har varit dålig men vi önskar oss en piggare dag. Fast jag har iof inte varit trött förrens nu.. :/ Jaja vi önskar väl oss en dag imorgon då! haha! Vi nöjer oss med det.. Ska inte förvirra er mer. ;P

Natti natt på eder alla änder! :P

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Hoppas du sov gott!

Sv: Mitt senaste inlägg har svaren på svorsk-orden. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback