God natt!

Nu går jag och lägger mig. Måste ju ta hand om barnet imorgon. ;P Man är rätt bortskämd med att ha honom på dagis på mornarna. Men jag klagar inte! Jag tycker om att ha honom hemma! Speciellt på fredagar, det är liksom våran dag. Våran dag då det är bara jag och han! :) Jag kommer faktiskt att sakna lediga fredagar när jag börjar jobba. Egentligen skulle jag vilja hitta ett jobb som jag bara behöver jobba på på tis-tors så att jag både kan ha kvar lediga fredagar med Elliott plus att jag kan fortsätta jobba på Fäboden på måndagar och lördagar! :) Det skulle ju verkligen vara det ultimata! Men finns det verkligen ett sånt jobb man bara jobbar tre dagar men endå får lön så att man klarar sig?! ;P Skulle väl inte tro det, så det är väl där skon klämmer.. Jag kommer att få offra både fredagar och måndagar. Men då får vi väl göra nån annan dag till våran och kanske njuta lite extra när man är hemma och är sjuk.. (a) haha! Ja för man njuter ju så mkt om man kanske har huggande huvudvärk eller är kräksjuk! haha! :P

Nej men jag skulle gå och lägga mig sa vi va?! ;P Får se vad vi hittar på imorgon då. Baka blir det inte då jag och Flisan gjorde slut på sista sockret, lr lite finns kvar men säkert inte ens 1dl.. :/ Vi får väl leka eller springa runt och fotografera en massa.. (a) FÖDELSEDAGSPRESENT!!!!! :D :D :D

Nu ska jag gå och lägga mig!

Natti natt!


Världens bästa Elliotta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback