God morgon..

Eller god middag kanske är bättre? Eller rättare sagt god lunch men det finns det ju inget som heter mer än om ens lunch faktiskt är god.. :P God förmiddag kanske passar bättre? :P Äsch jag säger god morgon helt enkelt, för hade det inte varit för att Elliott är vaken så hade jag faktiskt sovit nu. ;P Varför gå upp tidigt när man inte behöver? :P haha!

Jag lär ju behöva gå upp tidigt både imorgon och på söndag då vi har fullspäckat schema hela helgen.. Bara roligheter hela helgen! ;) Först imorgon blir det Furuvik och på söndag blir det grönan. Massa skoj mao! Elliott lär väl vara utpumpad lagom till att han ska till dagis på måndag igen.. :P

På tal om dagis så var det faktiskt det första han nämnde imorse! "Jag vill till dagis!" sa han! Men tyvärr för honom så är han ledig på fredagar! Det är ju så med barn till arbetslösa föräldrar; dom får bara gå 15 timmar i veckan.. Men då jag jobbar på måndagar så får han dispans den dagen så de 15 timmarna är delade på tis, ons och tors. Så han går på dagis mån-tors. Och fredagar är lediga! Själv tycker jag att det är jätte skönt med lediga fredagar och ha honom hemma! ;) Det är så mysigt att dega på morgonen utan att behöva stressa iväg till dagis.. :P Fast det var skönare förut när Elliott faktiskt sov längre på mornarna.. Nu går han ju upp innan 8 så nu spelar det egentligen ingen roll längre.. Nästan skönare att gå iväg med honom så att man kan gå hem och vila lite sen.. haha! :P Dålig mamma man är som ibland behöver sin sömn! hahaha!

Jaha vad ska man göra idag då.. Ingen aning faktiskt.. Det kliar i fingrarna men jag har inte så mkt att göra här hemma.. Fast säg inte det till mamma för att då tycker hon väl att jag ska städa hela huset! :P haha! Och det är inte sånt kli jag har i mina fingrar! haha! Sen så har jag ju faktiskt redan städat lite (med betoning på lite)! Idag dammsög jag vardagsrummet! Vart trött på de stora dammråttorna som flög runt så fort man kom i lite snabbare fart än vanligt och iförrgår så rensade jag i en av lådorna i köket.. Som sagt; jag har gjort LITE! haha! :P

Nu ska jag nog gå och lägga mig på soffan och kolla på "Peter Pan" tillsammans med Elliott.. :)
Ska bara fixa en kopp kaffe först så att jag inte somnar när jag ligger där och myser under täcket brevid Ellis! :)

Vad har ni andra för er idag då?

Kommentarer
Postat av: Linda

*SV: hahahahaha.. blä för snusk. Inget fel på Nils utseende, men han är inte min stil. Han verkar vara en mes.. :P haha. Hahahahahahaha ser nu att jag skrev snusk, menade snus.. Blev fel dä. Lite kul :P Snusk är ju bara trevligt ;)



Hoppas ni får jävligt kul och att ni tar med mig ;)*

Postat av: Linda

*SV: hahahahaha fan ta dig! Lilla Nathalie :P*

2009-09-04 @ 15:19:59
URL: http://lindastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback