God morgon!

Eller man kanske ska säga God lunch?! ;P

Tittar bara in lite snabbt för att skriva ut receptet på morotskaka som jag fått av min kära
kusinvitamin! :)
Mamma ska få främmande ikväll så jag tänkte att jag skulle baka lite åt dom då. Och den morotskakan kan aldrig slå fel! ;D Super god! Nästan lite för god! Inte bra.. (a) ;P

Sen ska jag väl hjälpa till att städa lite också. Ta bort lite kläder som kanske eventuellt är mina och Elliotts som kanske ligger där dom inte ska ligga.. Eller nej det tror vi inte va?! Så klart jag lägger allt precis där det ska ligga! :P haha! Har ni hört nått annat är det bara ont förtal! ;P hahaha!

Nej jag ska väl sätta fart nu när jag fått tag på det kära receptet! :)
Hmm undra om syrran fick receptet nångång och om hon testat det.. Jag får ringa och höra med henne sen ikväll.. :)

Nej nu ska jag gå och göra lite nytta.. Har redan gjort lite nytta! ;) Har städat på mitt sätt! Dvs flytta saker från ett ställe till ett annat, denna gång vart det mormors rum! haha! Lite sådär tillfällig städning kan man väl kalla det.. (a) Stora otympliga saker så som kattmatssäck, hundmatssäck och en sadelställning med sadel på. Det ska väl inte behöva stå framme heller?! Nej och därför ställde jag in det där man kan stänga och faktiskt låsa efter sig.. (a) hahaha! Får bara inte hoppas att dom vill in och kolla på valparna.. För det får dom inte plats till att göra. haha!

Och på tal om valparna.. Fy sjutton vad ruskigt fula dom är just nu! Hemskt fula! Jag lååååvar! ;P

Kolla bara på min favorit:

Denna bild är även en ledtråd till vad jag fick i födelsedagspresent,
kan ju tillägga att det är inget levande. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback