Försöker igen..

Nu ska jag gå och lägga mig.. På riktigt den här gången! ;P
Vart fast framför datorn läsandes alla nedrans blogginlägg som samlats på bloglovin', vissa var ju roligare än andra.. :P

Men nu är jag bara trött och har ont i huvudet och nu börjar jag må lite illa också.. Inte bra det.. :/ Men det är nog bara för att jag är trött, för som jag har spritat mina händer idag borde jag inte ha blivit sjuk iaf! haha! Fast det förstås det kan ju legat i sen tidigare, vem vet..

Nu ska jag tvinga i mig själv ett stort glas vatten och sen ska jag dö en stund.. Jag börjar leva imorgon igen. ;P Och jag har fan ihjäl Brenda om hon ska hålla på likadant i natt som hon gjorde igår! Då jävlar! Då slänger jag ut henne! På riktigt! Eller nej det lär jag säkert inte ens orka.. haha! Jaja jag tänker hota henne med det iaf så kanske hon skärper sig.. ;P Man kan ju hoppas iaf..

Nej sängen kallar.. Ska bli så jävla skönt att lägga sig!! Varför har jag inte gjort det tidigare?! Blä blä!

Natti natt på eder alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback