Elliott hungrig..

Jag hör att Elliott håller på i köket så jag går dit och vad får jag se?!

Jo Elliott håller på och tar fram flingor!
Han ser mig och säger: "Jag ska äta kräm!"

Och då tar jag mig en till titt och vad ligger på golvet strax bakom honom?!
Joo en skål med kräm!

Han har alltså helt själv öppnat kylskåpet och tagit fram kräm och hällt i en skål och tagit fram en sked! Och nu ville han ha flingor också!

Han är duktig min lilla pojke! :)
Han går inte ens och frågar utan han går bara och tar! hahaha! :P

Fast det ultimata är väl egentligen att han ska fråga men vad sjutton är man hungrig så får man väl ta sig lite mat! ;P
Själv ska jag koka lite ris och värma fiskbullar! Nam nam säger jag! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback