Dvärgingar..

Nu börjar dom små liven få färg och börjar bli lite söta! :) Ser dock tyvärr ut som att det blir 8st agouti och bara 1 mandarin! Taskigt värre kan jag tycka! Men jag hoppas att dom får en kull till snart med kanske några flera mandisar! ;P Detta ger mig bara ännu mera anledning till att skaffa en sapphire hane till min andra mandarin hona. Henne vet jag ju bär på sapphire så då om det inte blir mandarin så blir det åtminstonde sapphire! Och ni som kan dvärghamster färger måste ju erkänna att det blå (sapphire) är mycket finare än de bruna (agouti)! ;)

Pratade med Gerd också idag och sa att hon har första tjing på hur många hon vill ha ur kullen så hon tingade hela kullen! :) Får se sen om hon verkligen tar kullen, har hon sagt det så gör hon ju det så det är inte det jag menar men jag brukar kunna vara rätt duktig på att prata och säga saker som: Men är det inte dumt att ta nio stycken i samma ålder och färg.. (a) Och sånt.. haha! :P Och om dom får en ny kull innan dessa är leveransklara så lär jag väl ännu mera "övertala" henne till att vänta på nästa kull iaf.. haha! Typiskt mig, tänker på alla andra i första hand! haha!

Men nej nu skulle jag ju inte sitta här och babbla utan jag skulle ju bara visa upp dom små som börjar bli söta nu för att sen säga natti natt och gå och lägga mig! :) Så..

Natti natt! ;D

Kommentarer
Postat av: Gisele

Är det pipsarna från när jag var hos dig?

Har det inte hänt mer?

Trodde sådant gick suuuper snabbt!

Haha där ser man hur mkt jag vet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback