Arbete..

Haha jag har satt Liw i arbete! ;P Jag ropade ut henne och satte ett redskap i hennes händer och sa: "Här! Jobba!" och så visade jag hur man skulle göra.. ;P Hon protesterade inte utan hon gjorde snällt det jag sa åt henne att göra och hon står väl fortfarande där ute och håller på.. ;) Jag ska snart gå ut och göra henne sällskap! Måste bara kolla igenom bloglovin' först.. Tvångstanke! ;P

Jag har druckit Burn och kaffe så jag har myror i kroppen just nu! Men det är bara bra.. Då får jag äntligen tummen ur! Annars sitter jag mest bara för att jag inte orkar.. Och shit vad jag skriver fort just nu.. :P Haha! Jag är inte van att dricka energidricka och det märks.. ;P Jag blir alldeles hyper.. Eller inte alldeles men jag får lite mera energi än vanligt iaf.. Men det är ju bara bra för att annars har jag alldeles för lite energi.. Och speciellt nu efter helgen så har jag varit alldeles för seg.. Inte bra men inte ett dugg konstigt om man tänker efter.. ;P

Men nu ska jag ut och jobba lite innan energin försvinner.. :)

Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback