Underbar dag!

Idag är jag glad! Vilken underbar kväll! Morgondagen har inte heller varit helt fel! Fy sjutton vad jag saknar mina katter har jag märkt nu! Kanske dax att flytta hem snart?! ;P haha! Men mys mys mys! Och dom blir ju så glada av att se mig också! :D Och att ligga i sängen och bara sova brevid Daisy är ju också super mysigt! ;D Och sen ut och gå lite för att sen gå hem och lägga sig i sängen igen! haha! Kim's säng är ju bara för skön! Men inte konstigt det för det är ju MINA madrasser han har fått låna! ;P Haha! Våran 1.80 säng! Jag tyckte den tog för mkt plats i våran tvåa så Kim låna madrasserna och har den i sin etta! haha! Han bör själv med sin stora hund och jag delar min säng med Udden, Elliott och två hundar! haha! Så logiskt! haha! Eller inte.. :P haha!

Sen tåget in till sthlm och hem till mormor. Åt en tonfisksallad som smaka sådär.. :/ Tror nog att jag hade för mkt citron i.. (a) haha! Lätt hänt!

Sen tog vi bilen in till stan och parkera bara ett stenkast från Skandia biografen. Jag tänkte direkt när jag hörde att vi skulle ta bilen in och parkera inne i stan att "jaha nu kommer vi att komma upp i de 150kr det egentligen skulle kosta" men inte då! Det kostade oss en tia extra per person! 10kr iom tullarna och sen kosta parkeringen 30kr! Super nice! ;D Så det vart ändå billigare än vad alla andra betalat! :P MOUHAHAHA! ;P

Och snäll som jag är så var detta min födelsedagspresent till Jeanette! :) Snäll jag är som bjussar på 65kr! ;P haha! Nej här pratar vi inte pengar utan det var upplevelsen jag bjussade på! Och fy bubblan vad skoj det var!! :D

Jag hade ju ställt in mig på att det BARA skulle vara Jonas Gardell på scenen iom att det inte stod några andra men tänk så fel jag hade då! När vi kommer dit så ser vi att det står ett namn till och vems namn var inte det om inte min favorit; Kristoffer Appelqvist!!! :D Fy sjutton vad kul!! Där har ni anledningen till att jag är så glad! ;D

Och inte nog med det så kom även Özz Nujen upp på scenen och körde en kort stund också! Ååå me löve!! Fy nu är jag så jävla sugen på att gå alla resterande gånger! Fatta hur djävla kul det skulle vara! Jag skulle tom kunna tänka mig att gå ensam! Jag är inte den som är den! ;P haha!

Sen så var det en tjej med också som var super rolig! Gud vad jag skrattade!! Men självklart har jag helt glömt bort vad hon hette! Karin nånting tror jag?! Fast jag och namn, nää det funkar inte alltid! Haha! Inte när det gäller att komma ihåg efter bara en gång då man samtidigt fått höra en massa annat! Nej funkar inte.. ;P
Men jag måste f*n hitta henne! För hon var guld! :D Inte så vanligt med svenska kvinnliga komiker, inte så vanligt med kvinnliga komiker överhuvudtaget.. :P Så det är alltid kul när man ser några bra! ;)

Men nej nu ska jag inte sitta här och babbla! Bilen går vid 6.30 imorgon och då gäller det att vara vaken! Får inte missa den! Sak jag sett framemot nr 2 kommer ju imorgon! Och både igår och idag så har det börjat pirra i magen! Jag tror inte riktigt att jag har fattat det än.. Kommer nog ta ett par dagar! Men fy sjutton vad roligt!! Ååå vad jag längtar tills imorgon!! :D :D :D :D Eller ja om 5 timmar rättare sagt! ;P Eller jag längtar väl inte till själva startandet av resan utan mera mellanlandningen och sen när vi väl är "hemma" igen! ;D Wiiee!! :D

Ja jag är super glad idag! Idag har verkligen varit en bra dag!
Och bara en sak till; Jag älskar Jonas Gardell och Kristoffer Appelqvist! :D

Kolla bara in denna! Jag kissar på mig! ;P haha!

Spola fram till 6.00! LOVE IT!!


Kommentarer
Postat av: Linda

*Härligt!! :D*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback