God natt!

Nu har jag kollat klart på SNL. Har svarat på mail också om mössen, hoppas dom vill ha så att jag blir av med några.. (a) Ska nog sätta ut en annons på bara killarna också! Jävligaste är ju att jag kärat ner i mig en av dom.. Men han ska INTE stanna!! (försöker intala mig själv ;P) Jag har hans pappa, det får räcka! ;)

Imorgon ska jag fixa in alla bilderna på dom i datorn och skicka iväg och fixa iordning nytt till annonserna kanske.. Inte blocket annonsen dock, för det kostar juh! :P

Ska försöka få ihop nått så att jag kan sätta upp på Fäboden också!

Imorgon måste jag även ringa Eva om hamsterbebbar. :)

Tur att jag skriver upp det här annars lär jag glömma! :P Känner mig sjukt tung i huvudet och jag tror faktiskt att det har att göra med att jag spenderat dagen bland hö, halm och 16 möss! Och så valparna också! Förskylning plus saker jag faktiskt är lite överkänslig mot är ingen bra idé! Det blir bara värre.. :P Just därför tänker jag inte sova inne hos valparna i natt! Utan jag går ner och hoppas på en ledig säng där nere! Hoppas på den Felicias nya madrass! ;) Den är så himla skön att ligga i! Vill ha!

Utöver det vet jag inte riktigt vad som händer imorgon, ev ut till stallet för att rida lite tillsammans med Flisan! :) Men det återstår att se, vi har ju fortfarande problemet hur jag ska komma upp på hästen! haha! :P

Måste fixa med överföringen också! Och hyran! Och ansökan! Och överklagan!
Och ja det finns en del saker att göra mao! ;)

Men nu måste jag sova! Är helt slut efter en dag med massa folk här! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback