God natt då..

Ja det blir inte många inlägg nu.. :P Ska se om det kanske blir bättre imorgon på min och Elliotts lediga dag! ;) Kanske får ta och få tummen ur och lägga in lite nya bilder från kameran! ;) Och kanske ta lite flera nya bilder på puppsen!

Idag har jag varit på en kurs ang hästfoder! Var väl helt okej. Vart faktiskt lite sugen på att återvända till skolbänken! Men de kurser jag vill gå innehåller väl inte direkt en skolbänk skulle jag tro.. Fast vem vet innan man testat, men dom är inte gratis iaf om vi säger så! ;P

Nu kom Elliott upp så det är väl bäst att släcka ner och gå och nanna! :) Blir sovning i mjuka madrassen inatt! Wiihoo! ;P Igår så låg faktiskt Udden och Elliott tillsammans i den mjuka sängen så jag fick den andra helt för mig själv! Fan vad nice må jag säga! Föredrar faktiskt att sova ensam! Visst kan det vara skönt att ligga brevid nån en liten stund men när jag ska sova vill jag ha min egna plats att bre ut mig på!

Men ska inte bli randig! Måste gå och nanna! ;P (haha mkt roligare att skriva randig än långrandig! ;P)

God natt på eder alla små kycklingar där ute! ;D


Ska se om jag kanske kan ta lite nya bilder på kyllingen imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback