God eftermiddag!

Eller vad ska man säga kl 14? Ni blir väl arga om jag säger God morgon! haha! ;P Men ärligt talat har jag inte varit uppe så länge.. Ca 45min bara.. Så skönt att bara ligga och göra ingenting! Har vaknat ett par gånger men orkade inte röra på mig så jag somna om lite! Myspys på hög nivå! ;P

Varför vakna jag och gick upp då?!
Jo mamma ringde och sa att vi ska ju ut och rida idag! För det har hon bestämmt! Tydligen har jag inte skaffat häst för att den bara ska stå i hagen.. Vad bråkig hon är då! hahahahaha! ;P

Så tydligen var det bara att gå upp och fixa iordning sig för en ridtur! :P

Sitter och ringer till mamma för att säga att hon ska ta mina andra byxor med mig så jag slipper rida i jeans! Men mamma har tydligen redan åkt så Liw svarade och jag prata med henne sen så säger jag; Jaha men kan jag får prata med Udden då?! Då säger hon; "Okej!" Och sen lägger hon på!!

Jävla pucko!!
Ringde upp igen och sa att jag bad ju faktiskt att få prata med Udden då sa hon "jaha jag trodde du sa hej då!"

Ja för "Får jag prata med Udden" och "Hejdå" låter ju sååå lika! :S Eller inte!

Men nu ringde mamma på andra telen så nu måste jag göra mig iordning! :)
Ut på tjocka heezten! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback