Ångest eller?

Hann knappt mer än att publicera förra inlägget så kröp sig en jobbig känsla in i min kropp.. Hur många känslor som helst på en och samma gång.. Det kliar under huden över hela kroppen. Jag svettas och jag fryser, lr gör jag det?! Nej jag vet inte.. Jag vill gråta men jag har inget att gråta över, lr har jag det?! Nej jag vet inte..

Jag vet inte nånting. Det enda jag vet är att jag har en massa känslor som alla kom nu samtidigt och som jag inte vet vad jag ska göra med.. Panik Panik Panik Panik!

Jag måste sova. Jag kommer inte att kunna sova.. Jag vill inte att morgondagen ska komma! Jag vill inte att världen ska gå vidare, jag vill att allt ska stanna upp just nu och bara vara still i 2-3 dagar lr nått..

Kan inte allt bara upphöra för ett tag?!

Låt mig bara vara! Låt mig krypa under täcket och ligga där ett par dagar.. Låt mig bara få försvinna!

Jag orkar inte mera.. Men vad är det som jag inte orkar?! Nej jag vet inte.. Jag bara orkar ingenting..

Få bort dom här känslorna NU!! Snälla!

Känner för att riva bort huden med en potatisskalare eller nått.. Bort bort bort!!

Fast jag har väl märkt att det här har varit på väg för de senaste dagarna har jag tänkt mer och mer på dumma saker.. Saker jag inte gör längre.. Saker som jag har gjort.. Aldrig mer! Men kroppen vill.. Hjärnan skriker efter det.. Men hjärtat vill INTE! Aldrig i livet! Aldrig mera! Har redan mina ärr, det räcker!

Och nu bröt helvetet lös! Och jag har inte lagt ner Elliott.. :S

Varför kan jag inte bara få vara som alla andra?! Lyckliga och utan problem!?


Kaos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback