Up and away..

Nu ska vi iväg till pållisarna. Vi ska ge dom hö och ta täckprov tydligen. Täckprov=bajsprov! Skit äckligt! Bokstavligen talat! :P Ska skicka iväg lite bajs på posten för att se om hästarna har nån mask i magen. Så nu ska vi plocka bajs i hagen.. Riktigt groose! Men men så är det att vara hästägare, tydligen.. :P haha!

Ska jag leka tuff och ta bajset med bara händerna?! ;P haha! Nej jag tror inte det! haha!
Som när jag skulle föda; Jag tar all bedövning jag får! haha! Bäst att vara på den säkra sidan!
Men det gjorde ju ont som sjutton iaf! haha! Och inte bara i 17 timmar utan i 6 dagar och 17 timmar! Fast iof nån timme av dom 17 var väl smärtfri strax efter ryggmärgsbedövningen.. Men iaf..
Handskar på mao! Gärna dubbla handskar! ;P

Tjillivippen!


Fina Trojghurt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback