Seg i huvudet..

Idag har jag känt mig alldeles snurrig i huvudet. Alldeles för tankspridd fast utan några tankar i huvudet.. Väldigt konstigt mao. Är inte van att känna mig så här. :P Känns som att jag är sjuk trots att jag inte är det. Riktigt skumt. Men men det löser sig väl snart. Har säkert med att göra att jag haft huvudvärk i ett par dagar.

Men så länge jag funkar som jag behöver på jobbet så klagar jag inte! ;P
Har jobbat extra idag och ska jobba imorgon också. Kul kul! ;D

Nej det står helt still i mitt huvud just nu så det är väl bara att gå och lägga sig. Måste vara i Knivsta och lämna Elliott vid kvart över åtta och vara i stallet senast halv nio för att Wony ska till tandläkaren imorgon. Och jag ska tydligen hjälpa till har jag lovat. ;P Snäll dotter mamma har.. haha!

Tjillivippen så länge då!

Kommentarer
Postat av: Hanna

SVAR: Jag är 1.60, så jag är ganska liten xD

Postat av: Soniaa

sv; Hahaha men 20 iaf bättre än 19, man låter så ung när man e nitton x)

2009-11-12 @ 11:56:21
URL: http://akvarellcell.blogg.se/
Postat av: Linda

*Funderar på att ha fest den 28:e. Jag hoppas att du vill och kan komma. Kraam*

2009-11-13 @ 21:16:15
URL: http://imheretostay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback