Nu så..

..är det dax att gå och lägga sig! :P

Elliott vakna för en stund sen och har fått vara uppe för att jag snart skulle gå och lägga mig. Det har gått en timme nu sedan dess, kanske inte riktigt var meningen! :P
Men han brukar somna om rätt bra så det brukar aldrig vara några problem. :) Mer än att han oftast inte vill gå och lägga sig igen då da, men det brukar inte vara några större problem. Bara vara bestämd så går allt som planerat! ;P

Men nu ska vi vara duktiga och gå och nanna! Jag måste ju upp och komma till jobbet i tid tänkte jag! ;P

Natti natt!


God natt puss till er alla!

Kommentarer
Postat av: Gisele

Alex vaknade inatt och hade värsta mardrömmen om en spindel som kröp på han rygg! usch! :(

Så idag blev det sovmorgon till 11! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback