Need som sleep?!

Söndagar! Bästa kvälls tvtittardagen! Först börjar vi helt underbart med "Supernatural". Sam och Dean, need I say more?! ;P Sen fortsätter vi med "CSI" (Las Vegas) för att sen avsluta kvällen med "Criminal minds".

Kan ju knappt bli bättre! Sitter här och mår bra helt enkelt! Har fått min dos av den sjuka värld vi lever i! haha! :P Fast "Supernatural" är ju inte speciellt verkligt, inte på nått hörn. Men de andra serierna är ju lite creepans då dom faktiskt kan/har hända/hänt! Dagens "Criminal minds" var ju bara riktigt obehaglig tycker jag! Satt och hade lite ont i magen. Tänkt att det finns folk som faktiskt mår bra av att döda andra! Som inte ser felet i det hela.. Nej sånt tycker jag är obehagligt! Inte kunna skilja på rätt och fel! *ryser*

Men nu ska jag gå och lägga mig och drömma lite mysiga drömmar! :P Konstigt nog brukar jag faktiskt inte drömma så mkt mardrömmar efter mina favoserier. Man tycker väl att 3 serier efter varandra med konstiga figurer och mycket död borde väl göra att man drömmer lite konstigt men faktiskt inte.. Oftast inte.. Fast iom att jag sitter och skriver detta så kommer jag väl drömma värsta läbbans inatt! :P haha! Men det tar jag! Gratis skräckfilm! Kan väl inte bli bättre! ;P haha!

Ja bäst att lägga sig medans jag fortfarande är glad och positiv! Känner mig själv och snart när vi går över sträcket för vad som anses alldeles för sent så brukar ångesten titta fram lite.. Man börjar ångra att man inte la sig tidigare och sen kommer en himla massa onödiga känslor fram! :P Onödiga i den form att dom inte behöver komma just när man ska försöka gå och lägga sig! :P

Natti natt på eder små rumpnissar! ;P


Gäsp gäsp från lilla Suzie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback