Nanna kudde..

"White Flag" med Dido är ju faktiskt riktigt bra! Tänk att man inte tänkt på det tidigare! ;P Fast den där TiffanyJoAllen sjunger den inte speciellt bra, tyvärr måste jag säga. Det är riktigt surt på vissa ställen, låter inge vidare.. :/

Har massa energi och vill göra en massa saker! Sitter här och ser framemot att gå upp tidigt imorgon! Bara det att jag hoppas att det inte blir allt för tidigt! haha! :P Elliott har nämligen kommit upp för en stund sen och sitter och kollar på tv med flickorna nu.. (a) Ooops! ;P Dom fick kolla klart på filmen dom kolla på men sen måste dom sova! Ibland får man faktiskt lite dispans trots att man bara är 2år (snart 3!), Ellinor åker ju trots allt hem imorgon igen. Kan vara lite kul att sitta upp med tjejerna. :)
Men då det är jag som valt att han får vara uppe så är det väl inte mer än rätt att jag inte låter(tvingar) Lasse att ta hand om honom imorgon bitti.. Ska försöka låta bli iaf! ;P haha! Annars är det ju så lätt att bara säga; "Gå upp till morfar" när Elliott vaknar! Kanske en av anledningarna till att vi inte flyttat hem än?! ;P hahaha! Nej då! Jag går gärna upp med Elliott men kan man dra sig så gör man ju det.. :P Nu kan jag ju skylla på Oliver också! Han ska ju inte röra sig i onödan! :P

Nej jag ska väl inte bli långrandig. Har många idéer till morgondagen, lr ja senare idagdagen! :P

So now we sleep!


Pärlan säger också natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback