Huvudvärk..

Tack vare Adia så sitter jag nu här helt sänkt med världens huvudvärk!
Hon hade nämligen kletat en massa parfym i sitt hår så hon bokstavligen stank! Och jag som inte tål parfym, ingen bra kombo kan jag ju lungt säga! Har tagit 2 huvuvärkstabletter men jag har fortfarande ont.. :/ Det är schysst! Jag som typ aldrig tar tabletter och sen när jag väl tar dom så hjälper dom inte! Värdelöst värdelöst! :P

Sen sitter hon och ljuger om vad hon gjort! Sånt blir jag galen på! Jag kan acceptera att hon är liten och kanske tror att hon ska lukta gott eller som häromdagen då hon hade målat ögonskugga med hjälp av en tuschpenna, men säg då som det är! Som jag sa till henne; Jag blir inte arg för att du gjort det du gjort utan jag blir arg för att du ljuger!
Jag fick sitta i typ 20-30min och fråga henne samma fråga om och om och om igen innan jag fick fram sanningen!

Tuschpennan var ju en annan sak för det hade jag ju inte ont av. Men parfym, nej det funkar bara inte! Det är därför jag aldrig använder parfym. Iof finns det vissa jag tål lite. Dvs såna som inte luktar så starkt. Men det där var ju en sån där liten flaska som man typ bara ska ha en droppe över hela sig själv och hon hade mer lr mindre hällt den i hennes hår.. :S Hon som har väldigt speciellt hår(afro) också som redan är förstört pga en viss händelse.. Nej inte bra! Men som sagt hade hon bara sagt som det var från början så hade vi kunnat sparat en hel del onödig arg energi, om vi säger så.. :P

Men nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på Raw och Silent library! ;) Sen är det bums ner i säng för min del!

Valpen på bilden har inget med texten att göra.. Typ som med Bullen filmerna! haha! ;P

Kommentarer
Postat av: Poe

Asså eeuuuuw den smakar inget xD det ska vara sandy´s med vaniljsmak! hihi. Jag praoar på ngn "fritidsgård" för ungdommar mellan 15-25 (najsz) och det e typ "inriktat" på att man får jobba med mode (sy lite och så) och teckna eller bara hänga där o socialicera sig med andra xd. Det är lite svårt o förklara med det e jätte härligt där^^

Hahaha, vi får jobba till senast sju men skolan sa inget när det stog åtta på min prao-lapp jag lämnade in, haha ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback