Blonde moment..

Ibland använder jag ju inte huvudet! :P haha!

Köpte hem en ny grunka jag hittade på Ica.. Nån sorts automatisk air refesher som automatiskt sprutar ut en liten pust med god lukt antingen varje 7,5min, 15min eller 30min. :) Låter ju super nice tyckte jag och la faktiskt ner dom 99kr som den faktiskt kostade.. (a) Finns väl inte riktigt med i min budget men det där får man verkligen kalla för vardagslyx! ;P

Och idag när jag kom hem så luktade avlopp i hela lägenheten igen. Det gör det med jämna mellanrum när det har gått för länge mellan vattenspolningarna i lägenheten. Det är typ som att vattnet i avloppet försvinner och sen börjar avloppet spruta upp sin härliga super mysiga doft som sakta men säkert sprider sig i lägenheten..

Så ni kanske kan förstå varför jag tyckte det var värt att lägga ner 99kr på den där sprutmojängen.

MEN! Det var inte där jag hade mitt blonde moment utan när jag kom hem och öppnar och "bygger" ihop saken (dvs stoppar in doftrefillen i själva apparaten).. För det första vart jag livrädd för precis innan jag läser: "15sek efter att du satt i refillen så kommer den att ge ut ett sprut".. Hann ju inte läsa innan den spruta! haha! Hoppa till lite lätt.. ;P

Sen så finns det då en knapp så att man kan få ut extra sprut utifall man vill det. Så dår tog jag den och gick runt och tryckte lite här och där..

Och det är här mina kära vänner(som orkat läsa hit) som mitt blonda moment kommer!
Jag går runt och sprutar lite här och där vilket nu har resulterat i att jag sitter här med huvudvärk igen!
Jag tål ju inte för starka parfymer och dofter!

Visste det luktar jätte gott men det vart för mkt!
Får se när denna huvudvärk har lust att försvinna då..

Men jag har ju ingen annan att skylla än mig själv.. :( Dumma mig själv! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback