Taco!

Ja här ska göras taco! Me starving! And in the mood for some taco!! Nom Nom! :D

Var precis och handla taco grejjer.. Handlade även lite snacks inför morgonens jobbstund.. :P En färdig burk med melon och jordgubbs skivor. :) Melonerna är super goda! Står att det ska vara 3 olika meloner men det ser ut att vara EN sort.. :P Smakar mer lr mindre som EN sort också! :P Men det är en god sort! ;D thihi! :P Jordgubbarna fick jag dock inte smaka förra gången för att dom åt Elliott upp! Eller nej en gav han till sin pappa, men de resterande 2 åt han upp själv! :P

Sen köpte jag även två stycken smoothisar.. :P Eller Smuttisar som jag kallar dom. (ja från och med nu då da! haha! :P)
En smuttis med hallon/blåbär och en med jordgubb/banan. Ska bli spännande att se om dom är goda! :) 100% fruit skulle det vara iaf.. Inga tillsatser.. ;)

Så om det inte vore för att jag köpte mig en liiiten liiiten godispåse också så hade man nästan kunnat tro att jag var lite nyttig! thihi! ;P Men godispåsen är ju tills idag och det nyttiga spar vi ju tills imorgon så imorgon kan vi ju försöka vara nyttiga.. Nej det spricker ju för att jag ska äta leverpastej på frukostmackan! :P Mouhaha! ;P Men halvnyttig då! Thihi!

Nej nu ska jag börja med min taco! ;D Nam Nam!


Kommentarer
Postat av: johanna

nej det har jag inte gjort

Postat av: Lina

sv: hahaha, ja det är en hona ;)

2009-05-15 @ 20:16:12
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback