Stallet..



Idag har man varit i stallet typ halva dan.. :) Var en massa tävlingar och själv hade man anmält sig som frivillig att hjälpa till.. Roligt en av de få lördagar man faktiskt kunde ha fått vara ledig.. Vad ska man hitta på nästa lördag då man också är ledig då så att man inte får sovmorgon då heller?! haha! :P
Men jag klagar inte.. Jag trivs super bra i stallet! ;) Mys Pys!

Ska iväg till stallet imorgon också.. :) Då är det Hästens dag ute på Lagga.. :) Så är man frivillig och ska stå i cafét igen! ;) Massa trevligt! :P Jag är ju kassavan så det passar ju så bra så bra! haha! ;P

Så det är väl bäst att jag går och nannar nu så att jag orkar iväg imorgon! :)

Kan ju tillägga att hamstern på bilden har ingenting med texten att göra! haha! :P Typ som att ni inte redan fattat det.. Eller ni kanske trodde att det var det nya fölet som finns i stallet?! haha! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback