Trött..

Jag tror att Elliott har smittat mig!
Jag är mera trött än vanligt och känner mig mega seg.. Muskler ömmar och halsen har börjat raspa den också.. :/
Riktigt värdelöst mao! :P

Detta gjorde ju att jag efter jobbet var helt slut och höll på och somna inte bara en gång i soffan! Men man kan ju inte somna när man har ett barn att passa så jag lurade in honom i sängen och vips så råkade vi båda att somna! :P haha! Så nu ligger han där inne och sover! Hoppas att det inte vart för tidigt för honom. Men han är ju sjuk så han behöver ju sin sömn! :) Så håll tummarna att han sover till 12 i morgon! :P haha! Nej men åtminstonde till 9-10.. Får bara hoppas att jag kan somna i tid ikväll.. Men det borde verkligen inte vara några problem om vi säger så.. ;P

Nu ska jag lägga mig ner på soffan en stund. Skulle ju jätte gärna vilja kolla på Melodifestivalen innan jag däckar på soffan. :P Gissa vilka jag hejjar på?! En ledtråd:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback