Sova snart?!

Blir nog inte mkt till sömn idag.. :P Sitter mest och funderar på en massa städtips som jag sett på "Rent hus" så jag var tvungen att googla lite och som tur va hittade det jag sökte! ;) Propplösare, badkar och kylskåp! ;) Så i helgen ska jag försöka få bukt på den envisa proppen i badrummet.. :/ Plus att badkaret ska få sig en liten uppfriskande toutch och även kylskåpet.. :) Alla ställen som behövs extra mkt nu känns det som.. :P

Sitter även och läser massa tips på
Icakurirens hemsida. :) Dessa gillade jag:


Klicka på bilden för att komma direkt till tipsen. ;P

Kommentarer
Postat av: Pluttolf

Google är bra till mycket! ;-)

Postat av: Wysteriia

Andra tipset lät bra ;)

2009-03-06 @ 00:36:45
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Essan

haha lät som bra tips, speciellt det andra! men jag antar att det e duuuu som kommer och städar hos mig? ;)

2009-03-06 @ 14:49:27
URL: http://dezember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback