Sitter hos mamma..

Sitter här och lyssnar på "Dear Mr. President"! Den är ju sååå himla bra!! "Let me tell you about hard work" sitter jag just nu och sjunger med i texten.. ;P *thihi*

Sitter även och pratar med födelsedagsbarnet på msn! Lillebror blir gammal idag! Hela 22år!
Grattis Grattis säger vi igen! :)

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem. Vi har lite tråkigt här hemma just nu.. :P Elliott leker framför tv:n och jag sitter här och spelar nått konstigt trädgårdsspel. :) Elliott kommer med lite leksaker och visar för mig med jämna mellanrum så jag behöver inte hålla koll på honom för att han håller koll på mig! haha! :P För ett tag sedan kom han och hämtade mig och tyckte att vi skulle leka! :) Roligt att man fick vara med! Annars brukar han leka lite för bra själv. :P

Nu kom balpen och vill pussas! Så här ska det pussas! Vi har mest troligen hittat en hem som låter bra för honom.. Tråkigt nog.. Vet inte om jag ska bli glad eller börja gråta.. Tråkigt med lilla dunderpersonligheten!! Vill inte att han ska flytta men samtidigt kan jag inte ha en till hemma hos mig och jaglam ki omte begära att ,a,,a ska ha honom kvar för min skull..

Nej nu ser jag inget. Märks det?! HJa håller på poc pussar ihjäl mig! JAg ser inggeiting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback