Röjning..

Här röjs det för fulla muggar.. Iaf en liten stund till.. Håller nämligen på i sovrummet lr svorrummet som jag precis höll på å skriva.. :P Men det blir väl inte så länge till för att Elliott ska ju sova snart.. Men jag ska försöka hålla ångan uppe och fortsätta i vardagsrummet sen.. Var ju ett litet bakslag att dammsugarpåsen var full och jag kommer inte ihåg vart jag lagt de andra.. Om jag har några andra.. :S

Idag har jag och mamma varit på Ikea och köpt lite smått och gott till hemmet.. :) Hittade även ett bokställ för 5 spänn som jag köpte till mina dvärghampisar som dom fick som hus.. Får se om dom tycker det är så roligt.. :P Jag köpte bara 2st, det ena har gått till Toby och Dimma.. Tänkte att dom kanske vill ha nu när dom snart ska få bejbisar! ;) Fast dom har ju redan gjort ett mega stort bo! :P Så förhoppningsvis är det på g snart! Hon ser dock inte så tjock ut.. :/ Men jag håller tummarna.. ;)

Sen var vi förbi Jula också och köpte nät för att fixa hamstrarnas burar! ;) Och silvertejp! Silvertejp är hamsterägarens bästa vän! Det och fantasin! *haha* ;D

Nu ska jag ta och fortsätta i sovrummet.. :) Men först ska jag ta mig en liten sån här:


Alldeles för goda för mitt eget bästa! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback