Minne fiskpinne?!

Här tänkte jag vara mallig och skriva att trots att mitt hem är en enda röra just nu så har jag iaf koll på mina saker! Jag vet minsann vart dammsugarpåsarna ligger!

Men tji fick jag! Det var ju dammsugarpåsarna till den gamla dammsugaren! Den som Daisy bet sönder så vi var tvugna att slänga! Nedrans skit då!!

Jaja jag får fortsätta sopa! Jag köpte ju trots allt två st sopkvastar med skopgrej sist jag var på ÖB.. ;P Dom får funka tills vidare.. Får väl gå och köpa nya påsar imorgon och dammsuga då! :) Sopen funkar ju tills vidare! :)

Nu e det Evas funkarprogram! Riktigt roligt! Men håll tummarna att det är nått tråkigt idag för annars kommer jag att fastna här! Börjar redan känna hur orken börjar rinna ur mig.. Har bara sovit 4 timmar i natt.. Det börjar kännas nu.. :P Jag kanske ska gå och lägga mig tillsammans med Elliott ikväll?! *haha* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback