Lång dag..

Ja fy! Vart väckt alldeles för tidigt. :P Hade helt velat sova mkt längre men det var väl bäst att jag gick upp när jag gick upp..

Idag har valpen flyttat också.. Lite jobbigt men han kommer att få det bra..

Jag är trött.. Vill skriva massa men jag orkar inte.. Vill bara sova.. Är så trött.. Trött trött trött trött..
Har inte gjort så mkt fysiskt idag mer än att typ sitta i en bil men psykiskt har igår och idag varit en riktigt jobbig dag.. Och jag tror väl inte direkt att morgondagen kommer att bli nått bättre.. Kommer väl inte börja se ljusare ut förrens tidigast efter måndag tror jag..

Nej usch! Men nu har jag ju fastnat framför The hills have eyes.. ;P Så nu blir det inge sova heller.. Har ju sovit på soffan tidigare idag så.. haha! :P Men trött iaf.. :P Får se om jag kan somna sen då.. haha!


Älskade Melker som numera heter Bounty.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback