Kaffetjuv!

Här gör man iordning ett stort glas med kaffe till en bara för att bli tjuvad ifrån! :O
Nedrans lilla kaffetjuv! Ni kan väl aldrig gissa vem?! :P

Elliott såklart! Han älskar kaffe och ser gärna till att förse sig så fort man glömt glaset framme! Själv är jag av den uppfattning att kaffe är för vuxna och inte barn! Så jag blir ju inte överlycklig när han står och smaskar i sig av mitt kaffe. Sen så har han ju redan mer energi än mig så det är ju fusk om han ska få det jag behöver! Mouhahaa! :P Nej men kaffe är för vuxna punkt slut! Visst nån snutt hit lr dit gör nog ingen större skillnad men som nu så tog jag fram mitt glas på bordet och titta bort en kort stund och sen var 1/3 av kaffet puts väck! :S Tydligen gör jag gott kaffe! ;P haha! Det är väl blandningen med en skvätt mjölk och socker i också för att när udden gör sitt så brukar han väldigt sällan ha mjölk i och jag tror inte elliott tycker att det är lika gott som mammas kaffe.. ;P Så man ska väl ta det som en komplimang?! haha! :P

Men iaf! Som sagt tycker jag det är onödigt för honom att dricka kaffe så då byter vi ut det och ger honom sitt eget "kaffe", mao nått med massa socker i! haha! Kom på det sen att o'boy kanske inte är det bästa att byta ut det med! Men det måste ju samtidigt vara nått som lockar ifrån honom från mitt kaffe.. :P Så han fick sig lite ljummen o'boy istället. :) Självklart gjord på hans mjölk! För där har vi ju en annan del också.. Elliott är laktosintolerant så han ska ju ha sin laktosfria och jag vill ha min laktosrika mjölk! haha! Det är ju inte bra för honom att dricka massa av min mjölk.. Nu har jag väl ändå inte så mkt mjölk i mitt kaffe.. Men endå.. Onödigt! ;P

Men det verkar funka bra det här! Han med sitt "kaffe" och jag med mitt! :) Alla glada och nöjda! ;)


Klicka på bilden för att komma till ett skumt recept! :P
Gissa vem det receptet får mig att tänka på.. Ledtråd; Han är ihop med en ung framgångsrik blondin! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback