God morgon!



Igår gick jag och la mig tidigt.. Elliott gick och la sig vid 19.30-nångång men vaknade lagom till att Desperat Housewife's började så han fick komma och lägga sig på soffan, ja bortskämd! :P Och sen efter att det slutade så vart han inslängd i sängen för att sova och där låg han och ville att jag skulle lägga mig brevid honom så han låg där inne och lät som en trasig skiva: "Snälla mamma, Snälla mamma, Snälla mamma, Snälla mamma".. :P Lät jätte gulligt.. Så självklart så smälte man så jag fixade välling och gick in och la mig brevid honom så jag somnade väl strax efter 23-tiden nångång.. Och tydligen gör det så att man vaknar redan vid 06.30 :P Så nu ligger jag och kollar på Vakna med The Voice. :)

Skönt att ligga och dega lite innan man måste dra upp Elliott.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback