Nehepp..

Vad tråkiga alla människor är då! :P
Ingen gick på att jag gått och skaffat mig en nu hund?! :O Tråkmånsar! :P

Smilla är en bekants hund. :) En helt underbar hund som jag gärna skulle sno! Men kanske inte för alltid.. Men hon e ju så lätt att ha. Går utan koppel och lyssnar på mig trots att jag inte är hennes matte! ;P Och hon älskar alla djur och alla barn! Underbar hund! Jajjamensan! ;D

Nu ska jag pussas lite med mina egna hundar som inte varit hemma på ett par dagar.. Mamma har passat dom medans jag vart borta och sen så har ju jag varit hemma hos mamma också så då är det ju onödigt att dom är här då! :P thihi!

Nu ska jag fortsätta kolla på tv! :) Tjillivippen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hunden var då väldigt söt i alla fall! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback