Grönan imorgon!

Imorgon blir det grönan! :D Jippie vad kul!
Det blir jag, Udden, Elliott, Kajsa och Felicia! :)
Ska bli riktigt roligt faktiskt!

Fast nått som är mindre roligt är att vi måste gå upp vid 6 imorgon bitti för att få skjuts in till sthlm.. Om vi inte åker med Lasse som ska åka vid 6.30 så kommer vi inte att komma ifrån Knivsta överhuvudtaget då vi är ute hos mamma och hon ska sova hela dagen för att hon jobbar natt inatt och imorgon natt.. Så då får man ju välja helt enkelt.. Antingen åker man tidigt eller så åker man inte alls.. :P
Jag har pratat med mormor också så vi kommer att mellanlanda hemma hos henne.. Så egentligen borde vi ju köpt med oss frukost och sånt redan idag när vi va på Ica.. Men det glömde jag.. :P Men det löser sig väl förhoppningsvis.. :P Annars får vi väll hålla oss tills att Willys i sumpan öppnar lr nått.. Sånt löser sig ju alltid.. ;) Kan ta med oss lite mannagryn och göra gröt till barnen. :P Det blir ett senare problem. :P

Jag ska väl packa ihop det som bör hänka med imorgon. Lite extra kläder och sånt. Kan alltid vara bra att ha.. Och sen blöjor och tvättlappar till Elliottan. :)
Jag får inte glömma att köpa biljetterna via internet heller.. Dom har ju nått All inclusive grej som man endast kan köpa via internet där man får en massa saker med för priset av 599kr.. Totala värdet på det är 709kr. :) Så man tjänar ju lite och det är allt saker som vi mest troligen kommer att använda.. ;) Kuponger till både det ena och det andra. :)

Det lär bli dyrt men vi ska ju till grönan i september igen och då blir vi bjudna på inträde och åkband så då kan man väl slösa lite med samvete denna gången då. ;) thihi! :P

Så det är väl bäst att man går och nannar så att man orkar med morgondagen! :)

Kommentarer
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Äh, kom igen nu :) du har ju chans att vinna nu ju!

Postat av: Wysteriia

åh men gud så kul med grönan!!! :D



och vad duktig du är på att leta tuber!!! :D

2009-06-24 @ 23:29:47
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Johanna

ååå vad kul vill åka till grönan jag med. ja new yorker butiken gillar jag. Jasså jag älskar filmen och rob men bra också att ha 2 bloggar då

2009-06-24 @ 23:54:36
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback