God natt!

Då var det väl dax att även låta denna dagen somna in.. Eller det har den väl redan gjort för snart 50min sedan.. Men ni fattar nog vad jag menar! ;P

Ja just det.. Glass! Jag köpte trollerimix till barnen (blääää) och så vart det ett par småpaket till oss andra; ett litet paket glassbåtar till mamma, ett paket smack lakrits till moi, ett paket nått de luxe och ett paket mormors mini till lasse.. :P
Nått för hela familjen med andra ord! thihi! ;P Smakade de där de luxe glassarna och bläää! Inge gott! Så jag håller mig not till smacken och mormors mini glassar! ;) thihi! Så kan dom andra smaska isglassar! :P
Var tvungen att lägga en lapp i frysen om att ingen ska sno glassen dock.. Lite smådrygt om jag får säga det själv, men vi har ju annars en som går och snor saker! Hon frågar inte ens utan tar bara utan en tanke på att det kanske kan finnas andra som vill ha utan det är bara JAG JAG JAG JAG när det gäller henne! Jag blir galen! Men men räkna till 10! haha! :P

Nu ska jag sova och se om min Yoggi Yalla finns kvar imorgon.. Det vet man ju inte heller.. Kanske bäst att skriva namn på den, eller gömma den annars ligger den nog i riskzonen för att hamna i nån annans mage.. :/ Fast jag lär ju inte gilla den iaf så.. haha! :P

Natti natt på eder alla! ;)


Nu slappar vi som Kasper! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja men vitt de är som en faktor på huden har jag hört

Postat av: hundkexknippet

om det är något djur som vet hur man ska njuta så är det katter, blir så avis varje gång min kisse ligger å sover å verkar ha det så skönt

2009-07-01 @ 19:05:43
URL: http://hundkexknippet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så spännande det där med hästen! Jag älskar hästar :D



Och så söt katt, haha :D

2009-07-02 @ 18:10:27
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback