Glass i stora lass..

Här sitter jag och väntar på glassbilen.. :) Tänkte att vi skulle köpa lite glass, är jätte sugen! ;) Vet dock inte riktigt vad jag är sugen på så det får bli en överraskning.. ;) Ska nog inte köpa en blandpåse iaf utan det får bli EN sort.. En sort till mig iaf och sen ett storpack med isglass till ungarna! :P

Efter att glassbilen varit här så tänkte jag att jag ska gå ner och duscha! Är hur skitig som helst efter jobbet idag! Blää! Man e alldeles svart! :P Inge fel på det i sig men när man annars är kritvit så ser det lite konstigt ut.. :P

Nu borde glassbilen snart vara här! :D Sitter och tjuvkollar efter den på
hemglass.se ;P

Bäst att gå ut då.. Fast hemma hos mamma stannar den ju precis utanför dörren. Hur lyxigt som helst! ;P

Kommentarer
Postat av: Johanna

jo det är sant men jag har varit sjuk också


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback