Prommis..


Vi har varit ute på prommis jag och Wony! ;) Mamma, Felicia och Diana var också med.. :) Felicia red på Diana. Så vi säger att hon fuska lite.. :P Vi gick i rätt rask takt.. När jag promenixar så ska det gå fort annars tappar man ju lite lusten och orken om man bara så gå och sega.. Me don't like! :P Nej ska man gå så ska det gå fort! Så när jag ändå gick lite fort och Wony verka vara lite på hugget så prövade vi på att trava en bit.. Vart dock ingen lång bit då min kondis är skrattretande! :P Men det ska vi nog också råda bot på! ;)

Vi var ute ganska exakt en timme.. Precis som igår. :) Så det är massa onödig motion som jag fått! :P
Men det var ju skönt att det var lagom varmt idag iaf! Trots att det låg lite åska i luften så var det inte så där kvavt som det ibland kan vara.. :)

När vi kom till stallet så fick alla barnen och det gå av och träffa Wony för första gången.. Varken Elliott, Adia eller Liw har ju träffat henne än. Inte Lasse heller för den delen! Så dom fick komma av och hälsa lite innan dom åkte vidare till Liws tandläkare.. Sen åkte dom så bara jag, mamma och Flisan var kvar i stallet.

Men vet ni vad det första Elliott säger när han ser mig när dom kom för att hämta oss?!
- "Jag vill också rida hästen!" kläcker han ur sig! ;P

Han satt hela vägen hem (mer lr mindre) och tjata om att han skulle rida hästen han också! Vi fråga om han ville rida Lukas eller Diana, för förut när han tjatat om att rida på hästen så brukar han nämna Lukas (en häst i Lagga stallet) men Nej han skulle inte rida dom utan han skulle rida på "egen häst"! haha! "Nej jag rida egen häst!" sa han! haha! Han är ju bara för go! ;D Vi ska nog kunna göra en ridkille av honom lätt! ;D Dax att börja rida på ridskola snart kanske.. ;P thihi!

Kommentarer
Postat av: t5fgre

är det du som köpte wony :o ._. hoppas hon har det bra,

saknar henne skit mkt nåja, det är bara o titta efter en ny häst.

Kram till dig o wony, mkt lycka <333

2009-07-29 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback