Björnen sover..

Nu har jag lagt Elliott för natten.. Han har varit jätte trött nästan hela dagen, men tydligen så vaknade han i natt runt 3 och var jätte ledsen och konstigt nog vaknade inte jag! Jag som alltid brukar vakna! Mycket konstigt! Men Lasse vakna och tog ner honom igen.. Det var väl då han kom in och väckte mig och la sig brevid mig och myste. :) Och somna om igen..

Sitter och funderar lite på om man kanske ska sätta igång nån film eller så.. Var faktiskt och köpte 4 filmer häromdagen, eller jag och jag det är fortfarande mamma som har betalat.. (a) thihi! :P Finns nog nån där som Udden inte vill se så den kan jag ju se på.. Fixa iordning lite vattenmelon och smaska på också! Det är ju bara fööör gott!! Tror jag redan smällt i mig 3st vattenmeloner denna sommaren och flera lär det väl bli om jag får bestämma! ;P Jag skulle säkert kunna enbart äta vattenmelon under en hel sommar! Men man kanske borde komplitera med vitaminer lr så vid sidan om då.. ;P

Varför är det aldrig nått bra på tv när man har tråkigt för?! :P Men jaja jag får väl fixa min melon och gå och sätta mig i soffan och smaska bäst jag kan! ;P Tänker inte bjuda nån heller för den delen! hahaha! :P Tji fick ni! :P

På tal om vattenmelon: KOLLA IN DENNA BILDEN!!
(tänkte vara duktig och inte sno! :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback