Tandvärk..

Nyss hemkommen från tandläkaren.. Har ont..
Har varit och gjort rotfyllning i en tand jag inte ens visste att jag hade hål i! :P
Har aldrig haft ont i den tanden så det känndes verkligen som en tråkig överraskning! :/
Men men nu är den påbörjat på så nu finns det ingen återvändo..

Kom hem och gick direkt och tog 2 alvedon!
Uscha puscha!
Dom börjar redan verka så I'm happy! ;)

Tandläkaren jag har är verkligen jätte snäll! Satt och klappa mig på kinden och fråga om allt gick bra och sånt. :)
Jätte trevligt! Man kände sig ju inte alls som en liten flicka igen! *haha*

Fick även en himla massa nya tider, lr ja iaf 3.. Har tydligen en massa små hål lite här och var som måste åtgärdas.. Usch fy tvi och blä!

Det konstiga är ju dock att den tanden jag har mest ont i den har jag inget hål i.. :S Hur skumt är inte det! Den ska inte göra ont om du kollar på röntgenbilderna.. :/ Så det är ju väldans skumt!

Men men nu tänker jag inte tänka på det här mera förrens i februari då jag ska dit igen.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback