Står still..

Här händer det inte mkt.. Mår inte helt hundra det är väl därför det står så lite.. Det är väl lite som det man brukar säga: "Har man inget gott att säga så behöver man inte säga nått alls".. Så det är väl just det som jag lever på just nu.. :P
Sitter mest och skrattar åt
membeel.. Tur att hon finns som kan få mig att skratta när jag sitter och har lite panik över saker och ting! :P

Var hos mamma häromdagen och baka tårta om det intresserar nån.. ;) Rosa grädde vart det på tårtan för att det ville Adia ha! ;) Hon fick även rosa pannkakor så dagen vart lagom rosa för hennes del! *thihi*

Nu ska jag nog fixa lite mera "kasse" till mig.. Ice coffe blir det nog! Sen ska jag vara duktig och spika lite tänkte jag! Upp med almenackan jag fick av mamma i julklapp! :) Den ska väl inte behöva ligga och skräpa på golvet med alla mina räkningar som jag inte har lust att betala heller! :P haha! Dom ska membeel få betala! För hon får minsann 100kr om dagen! Så grattis till dig din knasiga tjej! Nej men kolla jag kan ju rimma också! ;P *haha* :P

Nu ska här spikas! Om jag hittar hammaren dvs.. :P

Kommentarer
Postat av: membeel

100 kronor om dagen tills 24 februari, som jag sen ska leva resten av året på :O :O nästan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback