Städa, rensa och leta!

Så fort jag druckit upp mitt kaffe så ska jag börja städa, rensa och leta efter den där räkningen som skulle ha betalats den sista dec..

Måste bara vänta på att det svalnar lite.. ;)
Alla dessa ursäkter.. :P *haha*

Har skrivit en himla massa saker på en lista.. Lr ja det vart väl 4 sidor med saker, varav 2 med saker som ska göras och 2 med saker som ska säljas.. ;) Tänkte nämligen ta tag i sånt också.. Bort med alla kaninburar och grejjs som ändå inte används. :)

Här ska det fixas och trixas!

Sen måste vi gå och handla också! Mjölk, bröd och smör! :)

Kommentarer
Postat av: membeel

S: Att vi är! Jag är tillochmed så bra att jag har fått en skabbig fjortis stalker på BDB :O läskigt värre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback