Sjuklingar..

Här sitter jag med världens huvudvärk.. Huvudet känns tungare än ett helt badhus.. :S Känner mig täppt i hela hjärnan.. :(

Och Elliott är alldeles kokhet.. Och grinig.. Trots att han sov länge idag, fast det är väl inte så konstigt när han sprang upp flera ggr i natt.. Fast sen när jag kom in och la mig brevid honom så sov han genom hela natten.. :)
Hur sjutton ska det gå att vänja över honom till sin egna säng.. :S Äsch det SKA gå! Så enkelt är det bara! ;)

Men jobbigt att vi ska bli sjuka just idag! Idag! Dagen jag sett framemot i flera veckor! Dagen då JAG äntligen skulle få göra nått kul.. :( Först iväg på namngivningskalas och sedan på födelsedagsfest! Hela dagen var ju planerad ut i fingertopparna och nu faller allt.. :( Och jag vet att dessa saker inte kommer igen heller..

Men det värsta är ju nästan att min mobil funkar inte så jag kan ju inte skicka sms och säga att vi inte kommer.. :S Jobbigt jobbigt! Får hoppas att mobilen behagar att ladda nån gång för att jag har inte deras telefonnr i huvudet.. Men jag har försökt ladda den sedan igår eftermiddag och den har fortfarande inte laddats.. :( Jävla skit telefon!

Nu ska vi äta frukost och sen ska jag lägga mitt tunga huvud ner på soffan och försöka att inte somna.. Iaf inte förrens Elliott gör det.. Men han är så grinig så det känns inte som att det kommer att ta allt för lång tid.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback