Seg dag..

Här har det inte hänt mkt idag..
Har haft jobbig huvudvärk och mest legat i sängen..

Men imorgon ska det bli ändring! Då j*vlar! :P *haha*
Då är det upp SENAST kl. 10 för att jag och Uddbert ska till Upplands väsby och hämta ut hans laddare är det väl tänkt och det kan vi ju inte göra hur sent som helst om vi ska hinna hem och hämta hem Ellis från dagis.. :)

Nu ska jag fixa en kopp thé och kolla på tv.. :)
Mys mys.. :)

Ska leta efter den där kortläsaren också så att jag kan visa bild på lill Melker.. ;)


Kommentarer
Postat av: Moonzanna

tack så otroligt mycket ! Gud va glad jag blir att du gillar den. Otroligt skoj !

Sprid gärna videon vidare...

Postat av: membeel

Jaaaa :D Melker vill vi dreggla ööööver!! :D :D

2009-01-14 @ 01:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback